POVOZNA RAVNA STREHA

Omogoča dodatne parkirne površine ali dovozne poti in s tem dobro izkoriščen prostor.

Parkirni prostor na strehi ali drugače izkoriščena ravna strešna površina je pri današnji arhitekturi nekaj povsem običajnega. Za določene parkirne površine, na prvi pogled, niti ne bi opazili, da so del ravne strehe. Vendar je to vse del dobre arhitekture in vključitve v sam prostor.

Toplotna izolacija povozne strehe zmanjšuje toplotne izgube ogrevanega ali ohlajevalnega prostora pod njo. Hkrati pa lahko služi zgolj kot mehanska zaščita za hidroizolacijski sloj ali kot minimalna izolacija, ki preprečuje nastajanje kondenzata pri strehi neogrevanega objekta.

Tip vgrajene toplotne izolacije mora zadostiti predvidenim obremenitvam. Glede na velikost obremenitev in na vrsto zaključnih slojev ter s tem prenosa obtežbe, izbiramo toplotno izolacijo predvideno za izredno velike (tlačne trdnosti 500 kPa) ali ekstremno velike (tlačne trdnosti 700 kPa) mehanske obremenitve.

Sistemi

Sistem OPTIMO

OPTIMO strehe so optimalno sestavljene ravne strehe, ki imajo namesto naklonskega betona vgrajeno FIBRANxps INCLINE naklonsko toplotno izolacijo.

Za zmanjšanje skupne teže ravne strehe smo zasnovali sistem OPTIMO, kjer je naklonski sloj izveden s pomočjo naklonske toplotne izolacije FIBRANxps INCLINE. Hkrati dodatna toplotna izolacija v naklonskem sloju povečuje skupno toplotno upornost konstrukcijskega sklopa.

Sistem CLASSIC

Klasična izvedba ravne strehe, kjer je zahtevani naklon izveden s pomočjo naklonskega betona.

Prednost tega sistema je možnost direktnega varjenja hidroizolacije na naklonski sloj. Slabost sistemske rešitve CLASSIC pa je velika teža naklonskega sloja in večje zahtevane debeline. Naklonski beton se praviloma izvaja z najmanjšo debelino 5 cm ob odtoku. Naprednejša rešitev je sistem OPTIMO, kjer naklonski beton nadomestimo s toplotno izolacijo v naklonu.